vrijdag 7 oktober 2016

Hoe aanrommelen zomaar productief kan zijn

Sinds ik deze week begonnen ben met Instagram, Blogger en Youtube lijkt er wel een creatieve aardbeving in mijn hoofd plaats te vinden met allemaal plannen en ideeën. Een goede oefening in de kunst van het doseren.

Nu de eerste fototutorial op mijn blog staat en de videovariant op YouTube, wil ik de andere steken van mijn overlock ook graag laten zien. Vandaag kon ik met het maken van de tutorial aan de slag omdat ik thuis het rijk alleen had. Lockmachine op tafel, zonnetje -via het raam- op mijn gezicht, camera erbij en gáán. De 3draads overlocknaad en de 3draads flatlocknaad zullen dus hier dus spoedig op de blog verschijnen;).


Tussendoor bedacht ik nog allerlei moois om te maken, maar dat zal even moeten wachten. Ik rommelde wat met mijn naaimachine, wat resulteerde in -veel- proeflapjes. Tussen de chaos zag ik een proeflapje dat zomaar een poppenplacemat kon zijn. Dus dat werd het. Dochter blij. Ik blij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten