vrijdag 28 oktober 2016

Een nieuwe naaimachine hoes | en veel foto's voor de tutorial

Yes, vandaag ronde ik het project 'naaimachinehoes' af!

Het is een hoes geworden met vakken aan de voorkant, een zijvak voor het voetpedaal en snoeren. Er zitten twee lussen aan zodat ik de hoes -tijdens het gebruik van mijn naaimachine- met inhoud en al kan ophangen. En aan de onderkant heb ik rondom een band genaaid, zodat mijn spullen (die ik in de vakken stop) niet op mijn werkblad knallen of hangen. In de onderrand heb ik elastiek gemaakt zodat de hoes ook onderaan er netjes 'omheen valt'. 

Hoewel het meeste werk al gedaan was, moest er nog een en ander aan gebeuren. Vandaag lukte het om alles af te krijgen en daarbij genoeg foto's te maken voor de tutorial. Ook maakte ik de videotutorials over het naaien van een tunnel met bias (klik hier) en het netjes vastnaaien van sierband (klik hier) af. Heel handig voor het naaien van het zijvak ;).

Binnenkort volgt de hele tutorial op mijn blog!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten