woensdag 9 november 2016

Susy favorites | Kleurtjes tas

Het is weer woensdag, dus hier mijn volgende favoriet. Een kleurtjes-tas. Deze tas naaide ik vorige zomer van allemaal restjes die ik had liggen. Veel kleurtjes was het doel, en dat is gelukt lijkt me zo. Echt een tas die ik in de zomer kies wanneer mijn outfit wat meer kleur kan gebruiken.




































Het model, als je het al een model mag noemen, is rechttoe rechtaan. Voorkant, achterkant, binnenkant en een flap eraan. Er is niets verstevigd, waardoor deze tas heel dun en dus licht is. En dat is precies de reden waarom ik vaak deze tas gebruikt heb. Bij kleding zonder zakken en warm weer dus zonder jas, dan kon ik deze tas omhangen en me bewegen zonder er last van te hebben. Heel handig als ik met de meiden mee naar buiten ga bijvoorbeeld.





































De knalroze band -Peter Lynn- is van een vlieger geweest en lag al een hele poos tussen mijn naaispullen om hergebruikt te worden. Het grote vak heeft geen rits of andere sluiting dus de flap kon ik eroverheen hangen of 'instoppen' en het als open tas gebruiken.

























Ook de binnenkant kreeg verschillende kleurtjes :). En hoewel de rits van het voorvak niet over de hele breedte loopt, beslaat het voorvak wel de hele voorkant van de tas. Wel zo fijn voor de spullen die ik goed wil opbergen.

























Met deze kou blijft 'ie lekker in de kast, maar ik weet zeker dat ik hem er volgende zomer weer uit tevoorschijn zal halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten