woensdag 23 november 2016

Susy favorites | De shopper

Begin dit jaar naaide ik een shopper. Ik maakte het aan de hand van de sew along van By Miekk en dat was een goede keus. Het is een eenvoudige tas die heel makkelijk is op te vouwen. Daardoor stop ik hem graag in mijn handtas/ fietstas oid als ik ga wandelen of fietsen. Juist wanneer ik niet van plan ben om te shoppen dan loop ik tegen de beste koopjes aan of vind ik wat kringloopgeluk :). En dan is het wel zo handig dat het mee naar huis kan.

De shopper is mooi groot en stevig genoeg om hem gevuld te gebruiken. Ook de maat van de hengsels vind ik heel prettig.



















































































Dat de tas zo makkelijk is op te vouwen vind ik echt een pluspunt. En natuurlijk doet het leuke stofje ook wat ;). Ik ben van plan er nog een aantal bij te maken. Daarvoor wil ik oude dekbedovertrekken gebruiken. Dan kan ik mijn meisjes gewoon een disney-prinsessen-tas meegeven als ze eens een extra tas nodig hebben. (En dan hou ik dit feestelijke exemplaar voor mijzelf)

Mocht je zelf ook een shopper willen naaien, dan raad ik deze zeker aan! Klik hier om gelijk aan de slag te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten